Priset anges i SEK inklusive moms. Priset som gäller är det som finns angivet i webshoppen den dag beställning görs.
Betalning
- Klarna Checkout
Efter identifiering och riskbedömning visar Klarna Checkout de betalningsalternativ som kan erbjudas dig. Vilket betalningsalternativ du än väljer så är Klarna eller någon av Klarnas samarbetspartners den som hanterar betalningstransaktionen medan själva köpet av varan eller tjänsten görs direkt av butiken. Produkt- eller tjänstespecifika frågor ska därför riktas direkt till butiken.
Aktuella betalningsalternativ som för närvarande kan komma att erbjudas genom Klarna Checkout är faktura, kontokredit, kortbetalning eller direktbetalning via bank. Faktura ligger som förvalt betalningsalternativ.
Normal leveranstid är cirka 3-5 dagar. Under högsäsong kan det ta längre tid. Gäller med reservation för slutförsäljning och eventuella leveransförseningar. Vi meddelar i så fall detta snarast möjligt.
Vi skickar beställningar med DHL, Schenker och Postnord. Vi tar inte ekonomiskt ansvar för eventuella förseningar beroende på fraktföretaget. Om paketet är litet så leveraras det direkt i din brevlåda. I annat fall sker leverans till ditt närmaste utlämningsställe.
Har du beställt och inte hämtar ut din försändelse innan det går i retur till oss (paket ca 1 mån., brev 14 dgr), så fakturerar vi dig 350 kr för vårt arbete med hantering av varorna.
Fraktkostnad
Från 49:-
Slutgiltiga summan redovisas i kassan.
Returen skickas till nedanstående adress:
Djupbäcksvägen 12
780 51 Dala-Järna
Har du frågor är du välkommen att kontakta oss.
Telefon: 070-5621273
E-post: jennie@hjartatsrum.se
Dina personuppgifter hanteras i enlighet med gällande bestämmelser i personuppgiftslagen (PUL).
Det mobiltelefonnummer du anger i kassan kan komma att användas för SMS-avisering av leverans eller övrig kommunikation som rör din order.
Eventuella tvister löses i första hand i diskussion med vår kundtjänst. Vi följer Allmänna Reklamationsnämndens rekommendationer och hänvisar i övrigt till Europeiska kommissionens verktyg för tvistlösning på nätet: http://ec.europa.eu/consumers/odr/